Eit merkeleg ord av Paulus

Eg spurde ein gong professoren min, Serge Verkhovskoy, om denne merkelege setninga som Paulus kjem med i Kolossarbrevet 1, 24: «No gler eg meg over det eg må lida for dykk, og det som enno manglar i Kristi lidingar, det utfyller eg med min eigen kropp; eg lid for hans kropp, som er kyrkja.»

«Korleis kan heilage Paulus seia noko slikt? At eg utfyller det som manglar i Kristi lidingar med min kropp? Eg trudde alt var fullbrakt på krossen!», sa eg. Professoren min svarte: «Ja, min kjære, det er heilt rett – alt er fullkome og ferdig og gjort.» Og så fortsatte han: «Bortsett frå ein ting. Det same må skje i deg også. Du må døy med han. Dersom ikkje det skjer i deg, er du ikkje frelst.»

Fader Thomas Hopko

Legg att eit svar

