Antonius» tredje ordtak

Einkvan spurde Abba Antonius: «Kva må ein gjera for å gleda Gud?» Den gamle mannen svarte: «Legg merke til kva eg seier deg: Same kven du er, ha alltid Gud for augo dine, same kva du gjer, gjer det etter føresegnene i dei heilage skriftene, same kor du bur; forlat ikkje den staden med lett hjarte. Hald desse tre reglane og du vil bli frelst.

Abba Antonius (251-356)

6 responses to “Antonius» tredje ordtak

  1. Ja de gamle er jo eldst, men skriften oppfordrer oss til løse teltplugger….:-)

  2. Kor hen står det? «Gjer fast teltpluggane dine», les eg i Jesaja 54,2. Men eg trur ikkje ein skal lesa Abba Antonius sine ord som ei åtvaring mot misjon, el. likn. Apropos det, eg er av det synet at også misjonærar bør vera stadbundne på same måte som ein prest, når ein fyrst har reist ut. Dersom han skal reisa til eit anna land. I staden er mange moderne misjonærar nærmast på ferietur i eit land nokre få år, før dei reiser heim att (i visse tilfelle berre ei veke eller to, som visse karismatiske grupper praktiserer det). Så også dei gjer klokt i å lytta til Abba Antonius, meiner eg.

  3. sorry, I am biting the dust.l Tror kanskje heller det kan være et gammelt salmevers eller noe sånt. Fy, Inger lill!!! Enda en utfordring for en sann fant og Pilgrim!!

  4. Ein skal visst nok vera litt forsiktig med teltpluggar. Det fekk stakkars Heber erfara, han lot dei ligga og slenga, og fekk ein av dei gjennom skallen, les eg i dommarane 4,21. (Databibelen er fine greier du, eg skal ikkje lata som om eg er meir bibelsprengt enn eg er.)

  5. Jeg så den samme referansen, men beit meg i leppa….eller overså priklinga i fingeren om du vil….sjøl om jeg endte opp med papirutgaven. På dataen fikk jeg bare «null treff»…utrolig irriterende!!!
    Just for arguments sake: Er ikke disippelskap å følge etter en mester som ikke engang hadde noe å lene hodet sitt mot??

Legg att eit svar

