De nye eller de gamle hjemmesidene?

Som noen kanskje har merket seg, har Den nordisk-katolske kirkes hjemmesider endret utseende. Nå er det jo slik at vi er en konservativ kirke, så det er ikke sikkert alle liker forandringene. Derfor får dere nå muligheten til å stemme over hvilken hjemmeside dere liker best – den gamle, den nye eller noe helt annerledes.

Slik ser de to kandidatene ut (trykk på bildene for større utgave):

12 responses to “De nye eller de gamle hjemmesidene?

  1. Eg vil gjere merksam på at ein ikkje har tilgang til alle dokument på den nye sida endå sidan ho ikkje er ferdig.

  2. Eg likar dei gamle best. Sidestolpen gjer navigeringa enkel. Blikket vert dratt mot ikonet, i motsetning til på den nye sida. Der må ikonet også konkurrera med eit anna bilete av låg kvalitet. Fontane er finare på den gamle sida og logoen er ein integrert del av DNKK-tittelen. Den nye sida ser nesten litt ut som ein blogg, synest eg, og ein blogg har me jo. Kan det vera ein tanke å heller fiksa det ein mislikte på den gamle sida, i staden for å laga alt nytt frå grunnen av?

  3. Flott innspel, Øystein. Med unnatak av det med sidestolpen, er eg samd i alt du påpeikar. No er det likevel ei smal sak å integrere både logo og ikon betre i dei nye sidene. Det einaste eg treng til det er tid… 🙂

  4. Jeg synes bare det er så bra at noen gidder å bruke tid på å gjøre ting bedre, mer tilgjengelige…kanskje vakrere?? Hatten av for arbeidet!!
    Ps. Jeg like måten vi blir dradd inn i ordet…bibelen på, det er ikke et dårlig bilde synes nå jeg!!

  5. Først vil eg seie at websida er eit kjeldevell av gamalt og nytt sprudlande liv.

    Eg held mest på den gamle. Eg tykkjer logoen i rein outline er stilig.
    Likar og meny som går nedover på venstre sida og dei rolege fargane.
    Summa sumarum: Det er substansen som tel – ikkje kjøraldet.

    Noko anna:
    Det har vore svært stille på bloggen i lang tid – har dei fleste gått over på facebook?

  6. Det er mye arbeid å lage en slik side og det er otrolig bra at Roy-Olav orker å ta den jobben med et slikt flott resultat

    Siden trengte etter min mening en overhaling. Den gamle ser litt umodern ut med full bruk av skjermens bredde og grønnfargen som er noe 1990-talls. Det som forvirret meg mest var venstremenyen der linkene Presentasjon, Bakgrunn og kanskje også Dokumenter førte til lignende eller overlappende innhold. Det sammen kan tenkes for linkene Gudstjeneste og Arrangement. Etter min mening en form for forvitring, der man legger til innhold i en hjemmesidens levetid og mister den opprinnelige enkle formen.

    Da synes jeg at det er veldig bra med en ny side som ser modernere og strammere ut.

  7. Eg kan ikkje hugsa å ha sett spesielt mykje blågrøne fargar på 90-talet. Sidan DNKK vart oppretta heilt på tampen av tiåret er det vel uansett grunn til å tru at nettsida vart fargeglagt tiåret etter. Eg synest dei gamle sidene har eit tidlaus design, og at det berre er eit pluss at heile sidebreidda vert brukt.

    Men det til sides, ville det ikkje vera råd å ta dei gode sidene ved det nye utkastet og implementera dei i den gamle sidemalen? F.eks. meny-systemet. Dersom problemet med dei gamle sidene er eit for overlappande meny-system i sidestolpen på venstre sida, er det jo teknisk sett uproblematisk å slå desse saman. Det vil vel også vera mykje mindre arbeid med enn å laga nye sider frå grunnen av?

  8. Jeg synes også at den nye siden ser mer moderne ut, dvs i denne sammenheng bedre.. Men det er noe rart med logoen som gjør at den ikke kommer skikkelig frem på den nye siden. Når deg gjelder nternett- estetikken fra 90-tallet, er jeg enig med Andreas. Turkis hører til forrige århundre! Godt jobba, Roy olav!

  9. Håller med Øystein – men har kanske ingen talan och ingen rösträtt här bortom berg och hav…

  10. Jeg må jo si meg enig med de øvrige fra St Justin – farven er veldig -90-talls. Logoen kommer heller ikke så godt frem. Forøvrig er det veldig gode sider. Imidlertid er det uheldig at det ikke er noen nasjonal, samlende side lenger – skriver man dnkk.no kommer man til Ålesunds sider. Dette bør det rettes på.

  11. Länkar ska inte se ut så här på en hemsida:

    file:///C|/Documents%20and%20Settings/royoie/Skrivebord/Den%20nordisk-katolske%20kyrkja/presten.html

    file:///C|/Documents%20and%20Settings/royoie/Skrivebord/Den%20nordisk-katolske%20kyrkja/kyrkjear.html

  12. Då har eg i samråd med nettsidene sin ansvarlege redaktør teke ei avgjerd i saka. Vi går for nye heimesider, men ikkje slik dei ligg føre no. Så inntil vidare legg eg ut igjen dei 90-tals sidene 🙂

Legg att eit svar

